FANDOM

Dsgg

Kuranai

Este un jonin din Konohagakure, lider al echipei 8 formate din Hyuuga Hinata, Aburame ShinoInuzuka Kiba si Akamaru.

TrecutEdit

Ca si copil, Kuranai s-a imprietenit repede cu Sarutobi Asuma, la ceremonia de intrare in academie. Devine chunin la 13 ani si jonin la putin timp inainte de inceperea seriei.

Fdsaf

Kurenai in prima serie

In timpul atacului lui Kyuubi, Kurenai impreuna cu Hatake Kakashi, Maito Gai, si Asuma au fost opriti sa intre in lupte de tatal ei, care ii cere ca macar sa-i daruiasca un nepot, fiind prea devreme sa se sacrifice pentru sat.

Fiind talentata la ghenjutsu, este pusa de Sarutobi Hiruzen sa aiba grija de un copil, Yakumo, care vroia sa devina un ninja. Din cauza ca iluziile create de Yakumo erau prea puternice, Kurenai ii sigileaza abilitatile si astfel nu mai poate devenii un shinobi.

In prima serie nu iese prea mult in evidenta, decat in partea cu Yakumo si atunci cand Uchiha Itachi se intoarce in Konoha.

In a doua parte, apare chiar mai rar, dupa moartea lui Asuma, la mormantul lui, ii incredinteaza copilul lor nenascut lui Nara Shikamaru, iar apoi in arcul cu invazia lui Pain este protejata de Shikamaru.
Dfdsffs

Kurenai si copilul ei

PersonalitateEdit

Kurenai este o femeie grijulie si curajoasa. Este foarte preocupata de elevii ei, in special de Hinata, care este mai sensibila. Are o relatie stransa cu Asuma, si de cele mai multe ori apare insotita de acesta.Adevarul despre relatia lor a fost dezvaluit in partea a doua, cand Kurenai ramane insarcinata.

AparitieEdit

Dfdsffd

Kurenai este protejata de Shikamaru

Kurenai este o femeie inalta, cu pielea deschisa la culoare, ocii rosii si parul lung si negru.Este de regula imbracata in aceleasi haine, o plasa cu margini rosii, si maneca dreapta lunga si rosie, iar pe deasupra un material alb, cu un model asemanator spinilor de trandafir. Are mainile infasurate in bandaje, protectoare o poarta pe frunte, si este incaltata cu sandalele comune oricarui ninja.

AbilitatiEdit

Kurenai este un maestru in ghenjutsu, cu toate ca in fata sharinganului lui Itachi nu poate face fata. De asemenea, se descurca bine si in lupta corp la corp, si in tehnici de sigilare.
Fsdff

Kurenai foloseste ghenjutsu pe Itachi

Prieteni/dusmaniEdit

In afara de relatia pe care o are cu Asuma si echipa ei, Kurenai se intelege foarte bine cu toti din generatia ei.

Dusmanii satului sunt si desmanii ei, in deosebi Akatsuki.