FANDOM

Sdff

Sasuke in prima parte

Uchiha Sasuke este unul din personajele principale din Naruto, un ghenin din Konohagakure si membru al echipei 7.Mai tarziu paraseste satul si devine un nuke-nin(ninja fugar), un membru al Akatsuki si un infractor de rang mondial. El este de asemenea o elita a clanului Uchiha.

TrecutEdit

Sasuke este al doilea copil al sefului Fortelor de Politie din sat si capul Clanului Uchiha, Uchiha Fugaku si al sotiei sale Uchiha Mikoto. De asemenea este fratele mai mic al lui Uchiha Itachi.

In c
Dfbf

Sasuke si Itachi

opilarie, fiid mezinul familiei, era mai mereu ingnorat, in special de tatal sau, care se axa mai mult in antrenamentul lui Itachi. Chiar si asa, dupa ce a mai crescut, si Itachi a inceput sa se indeparteze, Fugaku l-a invatat pe Sasuke una din cele mai comune tehnici ale clanului, Fireball jutsu, acest fapt, dadu-i impresia lui Sasuke ca este o inlociure a lui Itachi. Dupa ce a intrat in academie, a incercat sa ajunga la acelas nivel ca si Itachi, deoarece toata lumea din clan il compra cu el.
YoungSasuke

Sasuke, dupa moartea clanului

Intr-o seara, cand Sasuke a intarziat din cauza antrenamentelor, sesizeaza ca luminile din case, nu ar fi  trebui inchise la ora aceea, si pe drum spre casa gaseste ramasitele unei lupte, precum si cadavrele unchiului si matusii sale. Se grabeste sa ajunga acasa, gandindu-se la cel mai rau scenariu posibil, cel care s-a si intamplat. Ajuns acasa, isi gaseste parintii intinsi pe podea, intr-o balta de sange, si deasupra lor pe fratele sau. Sasuke isi da seama rapid ca Itachi ia omorat, si cand il intreaba de ce a facut-o, Itachi ii raspunde ca a omorat intregul clan pentru asi masura capacitatea, raspuns pe care Sasuke il considera total deplasat. Fuge speriat afara, dar este prins din urma de Itachi, care ii spune adevarul despre Mangekyou Sharingan, si de cerintele care trebuiesc indeplinite penrtu a activa tehnica, si anume, trebuie sa-si omoare cel mai bun prieten.Ii mai zice de as emenea ca, daca este capabil sa-o activeze, v-a fi a treia persoana capabila de asta. Inainte sa plece ii mai spune "frat
Itachi and sasuke child by kushinastefy-d524h9p

Sasuke si Itachi

e mic si prost, daca vrei sa ma omori, uraste-ma, detesta-ma, si traieste in nesiguranta, fugi,fugi si agatate de viata si apio intr-o zi, cand vei avea aceiasi ochi ca mine, vin-o in calea mea."

De atunci Sasuke decide sa faca orice pentru a obtine putere, devenind un razbunator. Char si asa, timpul petrecut in echipa 7 il face sa uite un pic din trecut, dar odata cu venirea in sat a lui Orocimaru, Sasuke decide sa-l urmeze, astfel capatand o putere enorma in foarte scurt timp.

In a doua parte, Sasuke este din ce in ce mai rece, iar dupa ce il omoara pe Itachi, afla motivul adevarat al masucrului, si decide sa disrtuga satul si sa se lupte cu Naruto. In timpul razboiului, Sasuke isi implanteaza ochii lui Itachi si capata Eternal Mankekyou Sharingan, si dupa ce il reintalneste pe Itachi(inviat de Kabuto) incepe un pic sa aiba indoieli cu privire la rabunarea impotriva satului, astfel ca il invie pe Orochimaru, care la randul lui ii invie pe cei 4 hokage, si astfel, afland adevarata istorie de la Al Treilea Mare Razboi, si pana acum, decide sa apere satul, ba mai mult sa devina Hokage.

PersonalitateEdit

Cand era mic, Sasuke era foarte amabil, iubitor cu parintii lui, putin distant fata de Itac
Sasuke71-2

Sasuke, dupa moartea lui Itachi

hi, dar foarte mandru ca este fratele lui.Visul lui initial a fost sa se alature Fortei de Politie a satului. Dupa ce Itachi a masacrat clanul, Sasuke a devenit foarte rece, indiferent, crud, oarecum arogant nerezonabil, si dedicat in principal uciderii lui Itachi. Canda a fost intrebat de Kakashi de visele sale el a raspuns :"Urasc multe lucruri si nu imi place ceva in mod spacial, cat despre vis, nu am unul anume, dar am o ambitie, invierea clanului meu si sa omor o anumita persoana."

In partea a doua, Sasuke a devenit tot mai increzator in abilitatile lui, astfel incat, nici in lupte contra Orochimaru sau Deidara, nu a aratat nicio emotie, in mod ironic, actionand exact ca fratele sau.

AparitieEdit

Sasuke are pielea alba, ochii negrii si parul negru cu o tenta de albastru foarte inchis. I prima parte esta de obicei imbra
Sasuke eternal mangekyou 553 by masteramin-d48flw1

Etenal Manghekuyou Sharingan

cat cu un tricou albastru si pantaloni scurti albi si, in timpul luptelor, intr-un costum negru special.

I partea a doua Sasuke este imbracat cu o bluza alba, o funda mare mov la brau, specifica lui Orochimaru si pantaloni negrii.

Este considerat cel mai frumos baiat din academie, reputatia asta avand-o si pe parcursul partii a doua.

AbilitatiEdit

Dgs

Fire ball jutsu

In timp ce este doar un copil, Sasuke arata ca este un ninja inzestrat, si o elita printre Uchiha.In anii academiei, Sasuke termina mereu pe primul loc, fiind cel mai puternic din generatia lui.

Pe parcursul timpului petrecut in echipa 7 , Sasuke isi dezvolta foarte bine taijutsul
Sasuke Susanoo

Susano'o

si, odata cu trezirea Sharingan-ului, Kakashi decide sa-l invete chidori. De asemenea are abilitatea semnului blestemat al lui Orochimaru, pe care o trezeste in totalitate in timpul luptei cu Naruto in Valea Sfarsitului.

In partea a doua, abilitatile lui Sasuke sunt radical mai mari capata abilitatea de a forma mai multe tipuri de chidori si mai multe tehnici de foc. De asemenea este capabul sa-l invoce pe Manda, sarpele gigant al lui Orochimaru.

Dupa ce-l omoara pe Itachi, Sasuke capata Manghekyou Sharingan, si tehnicile care vin odata cu el, Amaterasu si Susano'o.

Prieteni/dusmaniEdit

Datorita temperamentului sau, Sasuke nu se face in tocmai placut de toata lumea, dar devine foarte bun prieten cu Naruto. Chiar daca se duce la Orochimaru, nu il considera nici pe el nici pe acolitii lui, camarazi, ci din contra ii uraste din toata inima. In a doua parte, dupa ce il omoara pe Orocimaru, formeaza o echipa cu Hozuki Suighetsu, Jugo si Uzumaki Karin.

Principalul dusman al lui Sasuke, este Itachi, dar dupa ce il omora, decide ca intreg satul este vinovat de viata tragica a fratelui sau. Pe parcursul razboiului, decide sa apere Konoha si astfel Uchiha Madara si Uchiha Obito devi dusmanii lui.