FANDOM

Tenten este unul din personajele principale, chunin din Konohagakure si membra a echipei Gai
Nbergb

Tenten

TrecutEdit

Nwbbnt

Tenten copil

In copilarie, Tenten avea visul de a deveni un ninja legendar precum Tsunade, astfel ca dupa absolvirea academiei, a inceput sa se antreneze cu Gai in acest scop. In prima parte Tenten apare in examenul chunin, in care pierde contra lui Temari la preliminariile din al treilea examen, si in alte cateva misiuni.In a doua parte are o contributie importanta in arcul salvarii Kazekage-ului , precum si in lupta contra Gyren si trei cozi.

PersonalitateEdit

Bbwtnbw

Tenten in a doua parte

Tenten considera ca si femeile ninja pot fi la fel de puternice precum barbatii, este destul de acerba cu Lee si Naruto declara ca este la fel de infricosatoare ca si Sakura. Este atenta, inteligenta, perspicace si ca toate fetele, considera ca Sasuke este atragator. de asemenea i se pare copilaros comportamentul lui Gai atunci cand il provoaca pe Kakashi la lupta.

AparitieEdit

Tenten are parul maro inchis spre negru, de obicei este imbracata intr-un maieu roz si cu pantaloni verzi. In a doua parte, apare intr-un costum visiniu cu
Tbbbw

Tenten manuieste o arma dintr-un pergament

alb, si cu un pergament mare legat de spate. In timpul razboiului, are costumatia specifica oricarui shinobi.

AbilitatiEdit

Tenten se descurca destul de bine la taijutsu, dar este maestra in manuirea armelor. De asemenea are o tinta uimitoare, putand sa nimereasca in acelasi loc chiar si de mai multe ori. De obicei poarta aremele sigilate in pergamente, acestea fiin inlocuite in a doua serie cu un singur pergament mai mare.
Tgwgg

Tenten lupta contra Kakuzu

Prieteni/dusmaniEdit

Ten ten se intelege bine cu fetele din generatia ei, dar si cu Lee, Neji sau Naruto.

Nu are un anumit dusman, dar a luptat contra acolitilor lui Orochimaru si Akatsuki.