FANDOM

Adxasc

Temari

Temari este unul din personajele de sprijin ale seriei, jonin din Sunagakure si sora mai mare a lui Kankuro si Gaara.

TrecutEdit

Temari a fost nascuta ca si copil al celui de-al patrulea Kazekage. Nu se stiu prea multe despre copilaria ei si a lui Kankuro, dar amandoi purtau o teama si
LittleTemari

Temari copil

ura fata de fratele lor mai mic.

Ca si ghenin este inscrisa, alaturi de fratii ei, sa participe la examenul chunin, dar asta doar perntru a duce la capat planul de distrugele al Frunzei. La inceput nu a fost de acord cu planul, deoarece insemna sa inceapa un razboi, dar nu a avut de ales decat sa se opuna ordinelor.

In arcul cautarii lui Sasuke, ea il salveaza pe Shikamaru in lupta contra lui Tayuya, pe care o omoara. Este la randul eu salvata de acesta si de Ino, intr-o misiune in care trebuiau sa o gaseasca pe Matsuri, rapiat de un grup de
Temari shippuden finished by kingvegito-d2y4owk

Temari in a diua parte

ninja.

In a doua serie apare langa Shikamaru, Naruto crezand ca au o intalnire, dar ei se ocupau de aranjarea examenului chunin din acel an. In timpul razboiului, ea are o contriburie importanta in brigada a patra.

PersonalitateEdit

Temari este o persoana prudenta, in partea intai, singura persoana de care ia fost frica fiind Gaara. In partea a doua, ca si Kankuro, relatia ei cu Gaara se imbunatateste radica, devenind garda lui de corp. Este adesea vazuta langa Shikamaru, dar amandoi neaga ca ar avea o relatie.

Temari shinobi army by meshugene89-d60ipcb

Temarii in timpul razboiului

AparitieEdit

Temari seamana mai mult cu mama ei, Karura, cu ochii verzi si parul blond, prins in patru codite. In partea intai, tinuta ei este relativ simpla, avand o singura rochie violet deschis si o esarfa rosie in jurul taliei. In arcul cautarii lui Sasuke, ea apare intr-o bluza violet sub o armura gri, cu o fusta albastra si o esarfa lunga. In partea a doua, la inceput apare intr-o roche neagra lunga si o esarfa rosie la talie. Mai tarziu, la intalnirea celor cinci Kage, apare intr-o bluza-roche violet, deasupra unei plase, si cu o esarfa verde lunga. In timpul razboiului, are costumatia comuna oricarui ninja, costum maro cu o vesta maro de protectie. Niciodata nu i lipseste evantaiul pe care il tine legat in spatele ei.

AbilitatiEdit

Temari, are chakra de narura vant, iar cu avutorul evantaiului, poate forma
Cyclone Scythe Jutsu

rafale de vant create de Temari

tornade sau rafale luternice de vant. De asemenea are o tehnica de invocare, tot pe baza vantului, cu care poare defrisa o intreaga padure. Face parte din elita satului, alaturi de Kankuro fiind garzile de corp ale Kazekaghelui, Gaara.

Prieteni/dusmaniEdit

4339059912a4856669370l

Kiri-Kiri Mai

Temari are o relatie destul de buna cu Kankuro, ca frati si mai tarziu si cu Gaara. De asemenea are o pasiune pentru Shikamaru desi nu o recunoaste.

Dusmanii ei sunt in principal Akatsuki si Kabuto.