FANDOM

Desi exista diferente de la sat la sat, structura de organizare generala si ierarhia sistemelor ninja din fiecare sat este de obicei aceeasi. In varful organizarii este conducatorul satului, sau Kage (in caz in care satul face parte din cele 5 mari natiuni). Ei conduc satul si pe shinobi impreuna cu un consiliu, de obicei din acesta facand parte shinobi de rang inalt si batrani.

Fortele shinobi actuale sunt impartite in trei grupe: fortele normale, ANBU Black Ops si Echipele Medicale.

Fortele normaleEdit

Fortele normale formeaza fundatia satului si a sistemului de shinobi. Majoritate shinobi-lor fac parte din aceste forte si impreuna, individual sau in echipe, fac majoritatea misiunilor pe care satul lor le primeste. Ei au de asemenea sarcini variate in organizare, cum ar fi antrenarea sau lucrul pe hartie.

Cand un Student de Academie trece testul de la Academia Ninja, el devine o parte din aceste forte, luand rangul de Genin. Prin alte examinari si teste, ei pot fi promovati la ranguri mai mari, mai intai Chunin iar dupa aceasta Jonin. Uneori, cand un shinobi este specializat intr-o singura calitate, ei pot lua rangul de Jonin Special, care este intre Chunin si Jonin.

RanguriEdit

EchipeEdit

Desi membri de rang inalt ai fortelor normale de obicei indeplinesc misiuni singuri, majoritatea sunt facute in echipa. Cele mai simple echipe sunt cele in care un Genin este pus dupa absolvire. Ele sunt formate din trei Genin pusi sub comanda unui Jonin. Aceste echipe sunt formate pentru a da calitati practice unui shinobi, in timp ce de asemenea sunt o parte productiva a organizarii. De obicei, legaturi puternice sunt formate intre membri unei asemenea echipe, tinand toata viata. Pentru ca aceste legaturi sunt motivul pentru care un shinobi lucreaza mai eficient cu un coechipier vechi, de obicei aceste echipe nu se destrama nici dupa ce toti membrii sunt promovati ca Chunin sau mai sus.

Pe langa aceste echipe de baza, exista si echipe si grupe formate pentru misiuni si sarcini specifice. Uneori acestea sunt echipe temporare care exista doar pentru durata misiunii respective, dar in unele cazuri, aceste echipe exista pentru mai mult timp.

Functii si Ranguri SpecialeEdit

Pe langa rangurile de Genin, Chunin, Jonin Special si Jonin, exista shinobi care au un rang sau o functie speciala. Satul Ascuns intre Frunze are Comandantul Jonin, care reprezinta fortele normale in consiliu si ajuta la comandarea lor.

ANBU Black OpsEdit

ANBU Black Ops, prescurtare de la Ansatsu Senjutsu Tokushu Butai (Brigada Speciala de Asasinare si Tactica) ia ordine direct de la Kage, facand misiuni speciale de nivel inalt, cum ar fi asasinari sau tortura. ANBU de obicei lucreaza in echipe formate dupa caracteristicile misiunii, pentru succes maxim. Shinobi din ANBU sunt alesi personal de Kage; alesi pentru calitatile lor speciale individuale. Varsta, sexul, trecutul sau fostul rang nu conteaza in aceasta decizie.

GrupeEdit

Exista grupe variate in ANBU, axate pe diferite sarcini si functii. Satul Ascuns in Ceata, de exemplu, are unitatea Ninja Hunter o grupa creata special pentru urmarirea si uciderea shinobi-lor dezertori. Satul Ascuns intre frunze are Forta ANBU de Interogare si Tortura, care interogheaza prizonierii pentru a lua informatii.

Echipele MedicaleEdit

Medical Teams Symbol

Simbolul Echipelor Medicale

Echipele medicale sunt ajutorul fortelor shinobi. Ele sunt formate din Medici Ninja, lucrand pentru a vindeca bolnavii si shinobi raniti si pentru a se asigura ca organizarea este mereu in conditii bune. De asemenea fac cercetari pentru tehnici si medicamente noi, dar si despre bolile organismului uman. Desi sunt rar vazuti, ei sunt foarte respectati. Chiar si unui Jonin, calitatile avansate ale acestor shinobi par magie.

Nu toti Medicii Ninja sunt membri ai Echipelor Medicale. Sunt unii Medici Ninja care fac parte din fortele normale, si pleaca in misiuni standard pentru a le creste sansele de succes. Desi, in sat, Echipele Medicale sunt cele care conduc spitalul si trateaza ranitii.

Also on FANDOM

Random Wiki