FANDOM

Un shinobi, sau ninja, este forta militara primara din lumea NARUTO. O ninja femeie este numita o kunoichi. Majoritatea shinobi-lor vin dintr-un sat ascuns, din care cativa vin dintr-un clan ninja, si vor executa misiuni pentru o taxa. Aceste misiuni pot include: munca manuala, escortare, adunare de informatii secrete, recuperarea de obiecte furate, asasinari, etc. In timpuri de razboi, ninja se vor aduna ca sa-si apere satele si tara. Cea mai normala caracteristica a unui shinobi este abilitatea lor de a manipula chakra pentru a crea si folosi jutsu-uri. Echipa 9 a intocmit o lista de ninja cunoscuti.

JutsuEdit

Shinobi pot folosi o mare varietate de jutsu-uri. Pentru a folosi un jutsu, un ninja va trebui sa-si foloseasca chakra. Pentru a efectua un jutsu, un ninja va trebui sa elibereze cele doua energii ale chakrei. Prin formarea de semne de mana, ninja poate manifesta acel jutsu.

UnelteEdit

Uneltele ninja sunt folosite ca alternative la jutsu-uri. Ele pot include arme, accesorii, chiar si imbracaminte. Ninja ca Tenten au stapanit folosirea de asemenea unelte. Un shinobi standard va avea mini-rucsacul echipat cu unelte ninja, si apropape fiecare ninja este echipa cu un recipient cu shuriken-uri. Majoritatea de asemenea sunt in posesia unei bandane cu simbolul satului de unde deriva, desi ninja nu sunt obligati sa o poarte neaparat pe frunte. Dulaii ninja ai clanului Inuzuka sunt de asemenea clasificati ca unelte ninja.

Also on FANDOM

Random Wiki