FANDOM

Semnele de mana sunt folosite pentru a efectua ninjutsu, genjutsu si alte arte secrete diferite de taijutsu. Cantitea exacta de chakra necesara efectuarii unui jutsu este manipulata prin semne de mana. Exista insiruiri diferite de semne de mana pentru fiecare tehnica, necesitand memorizare.

Desi tehnicile necesita un anumit numar de semne de mana pentru a fi efectuate, un ninja puternic poate folosi mai putine semne, unul, sau chiar niciun semn pentru a efectua aceeasi tehnica.

Semne de BazaEdit

Exista 12 semne de mana de baza, acestea numite dupa un animal din zodiacul chinezesc. Hand signs

  1. Tori (Pasare / Cocos) - Bird
  2. I (Mistret) dfgdgfoar
  3. Inu (Caine) - Dog
  4. Tatsu (Dragon) - Dragon
  5. Ushi (Taur) - Ox
  6. Tora (Tigru) - Tiger - acest semn este afiliat cu elementul Foc.
  7. Mi (Sarpe / Soparla) - Serpent
  8. Ne (Sobolan) - Rat - acest semn este afiliat cu tehnicile Shadow Possesion ale clanului Nara.
  9. Uma (Cal) - Horse
  10. Saru (Maimuta) - Monkey
  11. U (Iepure) - Hare
  12. Hitsuji (Berbec / Oaie) - Ram

Alte Semne de manaEdit

Pe langa cele 12 semne de mana de baza, exista semne unice pentru unele tehnici. Aceste semne sunt rar vazute, si sunt considerate speciale unui singur jutsu.

Semnul Shadow Clone (Kabu)Edit

Semnul pentru Shadow Clone Jutsu, Kabu, este diferit de cele 12 semne de baza. In acest semn degetele aratatoare si mijlocii sunt incrucisate.

Semnul Mind Transfer (Shen)Edit

Mind Transfer Sign

Semnul Mind Transfer (Shen)

Clanul Yamanaka foloseste semne diferite pentru a-si activa tehnicile, cum ar fi semnul Shen, pentru Mind Transfer Jutsu.

Semnul KenEdit

Clanul CS foloseste un semn special pentru a activa Ninja Art: Raigeki si a folosi Time Distortion Jutsu.

Semnul KaeEdit

Acesta este semnul de activare a jutsu-ului Black Flame Attack din arsenalul clanului BC. Acesta face uz de Kekkei Genkai-ul Black Dragon Flame.

Semnul HariEdit

Clanul GD foloseste semnul Hari pentru a activa jutsu-ul Chakra Binding Attack, o abilitate a Kekkei Genkai-ului Chakra Wires.

Also on FANDOM

Random Wiki