FANDOM

Fgfg

Asuma

A fost un jonin din Konohagakure, membru al clanului Sarutobi, al Celor Doisprezece Gardieni Ninja si conducatorul ehipei 10.

TrecutEdit

Asuma s-a nascut ca fui al lui Sarutobi Hiruzen si Sarutobi Biwako. In timpul academiei, Asuma a devenit foarte bun prieten cu Yuhi Kurenai. In timpul atacului lui Kyuubi, el impreuna cu alti tineri care vroiau sa intre in lupta au fost opriti de tatal lui Kurenai cu pretextul ca sunt prea tineri pentru asi pierde vietile.
Fgfgggd

Asuma la ceremonia de intrare in academie(langa Rin)

La cativa ani dupa incident, devine unchiul lui Sarutobi Konohamaru. Cu aproximativ sapte ani inainte de inceperea seriei, Asuma, in urma une certe cu tatal sau, paraseste Konoha si se alatura Celor Doisprezece Gardieni Ninja, un grup ce protejaza Tara Focului si Lordul Feudal.In acest timp el a devenit foarte bun prieten cu Chiriku.
Fgdfg

Asuma si Chiriku

In prima parte nu iese prea mult in evidenta, cu exceptia arcului cu invazia lui Orochimaru.

In partea a doua, este trimis intr-o misiune in care trebuie sa-i captureze pe Hidan si Kakauzu inainte de a intra in Konoha. Este omorat de Hidan, si mai tarziu in timpul razboiului, este inviat cu Edo Tensei de catrea Yakushi Kabuto si pus
Fdhdfh

Asuma in timpul atacului lui Kyuubi (in spatele lui Kurenai)

sa lupte contra elevilor sai.

PersonalitateEdit

Asuma nu se implica in anumite cazuri decat daca er
Gfbg

Shikamaru joaca shogi cu Asuma

a absolut necesar, precum in examenul chunin cand toti jonini l-au oprit pe Hyuuga Neji, el a stat si s-a uitat.A fost un fumator inrait, dar se lasa in momentul in care se intampla ceva grav sau era nelinistit, precum la inmormantarea lui Hiruzen. A avut o relatie cu Kurenai, fapt pe care l-au negat amandoi, in urma careia ea a ramas insarcinata. Ii place sa piarda timpul jucand shogi cu Nara Shikamaru sau sa manance gratar cu Akimichi Choji.

AparitieEdit

Asuma era un barbat inalt, ochi caprui, par scurt, negru si barba. Hainele lui constau in costumul specific oricarui n
Nnnv

raigo:senjusatsu

inja.

AbilitatiEdit

Asuma a fost un ninja inzestrat, pe langa tehnicile de foc, specifice clanului, el isi foloseste chakra pentru a marii puterea lamelor sale. Ca membru al Celor Doisprezece Gardieni, el a capatat tehnica Raigo:Senjusatsu, ce-i permita sa atace folosind un spirit.
Nbn

Asuma foloseste lamele de chakra

Prieteni/dusmaniEdit

Pe la nga Kurenai, el are o relatie de prietenie stransa cu toti din generatia lui, precum si cu echipa 10 de care este foarte mandru.

Dusmanii lui sunt in deosebi Akatsuki.