FANDOM

In societatea organizata a satelor, ninja completeaza misiuni care depind de rangul lor. Aceste misiuni sunt clasificate in cinci ranguri, bazate pe pericolul misiunii si pe importanta ei.

  • D-rank - alocate Genin-ilor proaspat absolviti de la Academia Ninja. Ele nu contin nici un risc la viata acelui ninja, si sunt compuse din munci grele, sau munca de bona. Rasplata pentru o asemenea misiune este intre 5.000 si 50.000 de Ryo.
  • C-rank - alocate Genin-ilor mai experimentati si Chunin-ilor. Sunt misiuni anticipate de a avea lupta implicata in ele, cu posibilitatea de ranire a shinobi-ului care o efectueaza. Exemple sunt: pazirea oamenilor, investigarea trecutului, sau capturarea sau neutralizarea animalelor salbatice. Rasplata pentru a asemenea misiune este intre 30.000 si 100.000 de Ryo.
  • B-rank - alocate Chunin-ilor experimentati. Ele sunt misiuni in care este anticipata lupta cu alti ninja. Exemple sunt: pazirea oamenilor, spionaj sau uciderea altor ninja. Rasplata pentru o asemenea misiune este intre 150.000 si 200.000 de Ryo.
  • A-rank - alocate Jonin-ilor si privind problemele de nivel de sat sau stat. Exemple sunt: pazirea VIP-urilor sau lupta impotriva fortelor ninja inamice. Rasplata pentru o asemenea misiune este intre 150.000 si 1.000.000 de Ryo.
  • S-rank - alocate Jonin-ilor experimentati si privind probleme de stat confidentiale. Exemple sunt: asasinarea VIP-urilor si transportare de documente strict secrete. Rasplata pentru o asemenea misiune este peste 1.000.000 de Ryo.

Also on FANDOM

Random Wiki