FANDOM

Jutsu-urile sunt artele mistice pe care un ninja le foloseste in batalie. Pentru a folosi un jutsu, un ninja trebuie sa isi foloseasca chakra. Prin formarea semnelor de mana, un ninja poate manifesta jutsu-ul dorit. Din cauza diferitelor combinatii ale semnelor de mana, exista mii de potentiale jutsu-uri gata de a fi descoperite.

Tipuri de bazaEdit

Exista trei tipuri de baza de jutsu-uri: ninjutsu, genjutsu si taijutsu. Exista subcategorii, incluzand juinjutsu, kenjutsu si altele. Exista de asemenea abilitati Kekkei Genkai care sunt mostenite. Kekkei Genkai pot fi de asemenea atribuite unor parti specifice ale corpului, exemplu fiind dojutsu.

Fara control asupra chakrei, un ninja va produce jutsu-uri inefective sau slabe care vor provoca la pierderea rapida a chakrei intr-o batalie. Pentru a manipula chakra mai usor, semnele de mana sunt folosite. Folosind aceste semne, ninja pot controla chakra si jutsu-ul lor cu mai mare eficienta. Jutsu-uri diferite cer semne de mana diferite.

RanguriEdit

Depinzand de dificultatea necesara pentru a folosi un jutsu, jutsu-urile sunt clasificate intr-un mod anume. Exista sase ranguri diferite in jutsu-uri:

  • E-rank - invatate de Studentii de Academie. Sunt jutsu-urile fundamentale si de baza pentru toti ninja.
  • D-rank - tehnici de nivel Genin. Pot fi invatate de toti ninja Genin.
  • C-rank - tehnici de nivel Chunin. Uneori invatate de ninja Genin care s-au antrenat suplimentar.
  • B-rank - tehnici de nivel Jonin. Cer o mare cantitate de chakra.
  • A-rank - tehnici de nivel Kage sau Jonin. Cer un mare control asupra chakrei si pot fi interzise.
  • S-rank - tehnici secrete, extreme. De obicei doar un ninja le poate utiliza.

Tipurile Jutsu de bazaEdit

Sub-tipurile JutsuEdit

Tipurile Jutsu cu Limita de SangeEdit

Also on FANDOM

Random Wiki