FANDOM

Gfjg

Kakashi

Hatake Kakashi este unul din personajele principale ale seriei, ANBU si Joninul echipei 7. Este cunoscut in intreaga lume sub numele Copy Ninja Kakashi, datorita sharingan-ului, cu care a copiat peste o mie de tehnici.

TrecutEdit

Kakashi este fiul unui mare om din Konoha, Hatake Sakumo, legendarul Colt Alb (nume mai de temut decat cel al legendarilor Sannini). Sakumo a fost foarte respectat in Konoha, inclusiv de Kakashi, asta pana cand, in timpul unei misiuni foarte importante, a fost fortat sa aleaga intre viata camarazilor si succesul misiuni. Desigur, dupa regulile din sat, ar fi trebuit sa continue misiunea, dar a abandonat-o si si-a salvat camarazii. Esecul misiunii a dus la mari pierderi satului, razboiul s-a prelungit cativa ani, si intreaga vina a cazit pe el. Acea trauma la afectat foarte mult, si in final si-a luat viata. Dupa aceea, Kakashi nu a mai vorbit de el, si s-a limitat drastic in respectarea tuturor regulilor.
Kid-Kakashi-kakashi-20198907-1542-2083

Kakasdi in copilarie

Ca o irone a sortii, in timpul unei misiuni, in care trebuiau sa dinstruga podul Kanabi, cu ajutorul caruia, Iwagakure tranporta mancare armatei, coechipiera lui, Rin, este rapita si cu toate ca Uchiha Obito incearca sa se duca dupa ea, este oprit de Kakashi. Urmeaza o gramada de contraziceri intre cei doi, si in final se despart, dar pana la urma Kakashii se duce dupa el, cu pretextul ca nu poate lasa un ninja asa slab sa se ocupe de tot. Isi pierde ochiul stang, in timpul luptei, dar se bandajaza repede, si intra intr-o pestera, ude era Rin ascunsa. O elibereaza de sub un ghenjutsu si fug spre iesire, dar dusmanul foloseste o tednica de pamant si face ca pestera sa se darame. Kakashi este lovit exact in ochi de o piatra si lesine, dar Obito il arunca mai departe, fiind strivit de un bolovan. Cand se trezesc, Rin si Kakashi, isi dau seama ca Obito nu mai are nicio sansa, desi nu accepta asta. Obito, care doar ce isi trezise sharingan-ul, decide sa il dea lui Kakashi, sub forma de cadou pentru promavarea lui la rangul de jonin. Dupa aceea, pleaca, lasandu-l pe Obito ingropat int-un maldar de bolovani si fug, sunt opriti de shinobi din piatra, dar sunt salvati de Minato.

Din acea zii, Kakashii realizeaza ca ceea ce a facut a fost in totalitate o gresala si decide ca orice sar intampla, sa-si apere camarazii.

Dupa doi ani, Rin intra in vizorul satului Kirigakure, care doreau s-o transforme in jinkchuriki pentru trei cozi, si astfel il roaga pe Kakashi sa o omoare. Desi refuza, Rin face in asa fel incart sa fie strapunsa
Naruto-shippuden-kakashi-chronicles

Obito Kakashi Rin

de raikiri-ul lui.

De atunci, Kakashii, pierde ore intregi in fata monumentului din Konoha, unde sunt trecute numele tuturor shinobilor morti in misiuni, cu alte cuvinte, a tuturor eroilor satului.

In arcul cu Invazia lui Pain, Kakashi este omorat de ecesta si se intalneste cu tatal sau si ii povesteste toata viata sa, ajungand sa-l ierte. Este apoi inviat de Nagato.

In timpul razboiului, Kakashi devine comandantul brigazii a treia. Poarta lupte importante, contra lui Zabuza si Haku, in urma careia intra in posesia  a  Kubikiribocho(sabia care decapiteaza), sabie care oricat ar fi de rupta, se reface prin absorbtia fierului din sange. De asemenea invinge, alaturi de Gai, pe alti doi spadasini legendari.

Mai tarziu, cand Naruto este aproape capturat de Tobi, Kakashi il salveaza si pe parcursul luptei isi da seama cum finctioneaza tehnica lui spatio-temporala, sau kamui, tehnica ce poate trimite orice, chiar si fragmente din propriul corp, intr-o alta dimensiune, astfel dadnu-i masca jos si asa afla ca Obito este de fapt Tobi.

PersonalitateEdit

Kakashi a devenit mult mai sever si mai drastic dupa moartea tatalui sau, limitandu-se la respectarea tuturor regulil
50311

Raikiri

or. Dupa moartea lui Obito, Kakashi se schimba radical, devenind foarte protector cu camarazii lui.

Atat in partea intai cat si in a doua, Kakashi are un caracter plictisit si foarte calm, in special in momentele cand Maito Gai il provoaca sa se lupte.

In ciuda temperamentului sau calm, Kakashi are o latura emotionale, in special in timpul razboiului, cand este fortat sa lupre contra tehnicii Edo Tensei. A fost complet ingrozit cand a aflat ca Tobi este Obito astfel a devenit foarte deprimat, si nu ii mai pasa de ce se intapla pe campul de lupta.

Kakashi poarta o rivalitate copilaroasa impotriva lui Gai, desii ambii sunt egali in putere.Este de asemenea un mare fan, si probabil singurul care citeste romanele scrise de Jiraia, datorita caracterului lor pervers.

AparitieEdit

Fdfbn

kamui

Ca si copil, inainte de a primi sharinganul, Kakashi era ibracat intr-un costum albastru, cu jamatate de fata ascunsa, si sabia atalui sau prinsa in spate. Pe maini are protectoare metalice si este incaltat in sandale.

Atat in partea intai cat si in a doua, Kakashi are acelasi costum albastru, cu o vesta verde de protectie. In afara de ochiul stang, toata fata este acoperita.

AbilitatiEdit

Kakashi este un geniu innascut, in academie fiind foarte asemanator cu Sasuke. Cea mai puternica tehnica a sa, si de asemenea singura originala, este raikiri(lama fulger) o tehnica ce iti transforma mana intro lama extrem de ascutita datorita elementului fulger.

O a doua natura a chakrei sale este pa
Dvgds

soiton: daibakufu no jutsu

mant, astfel dezvoltand o gama variat de tehnici bazate pe aceasta natura, precum Doton: Shinjū Zanshu no Jutsu(tehnica de decapitare) sau Doton: Doryūheki(zid de noroi).

Pe langa acestea, datorita sharinganului, a reusit sa copieze peste o mie de tehnici, precum Suiton: Daibakufu no Jutsu (vortex de apa), Suiton: Suiryūdan no Jutsu(dragon de apa), Katon: Goukakyuu no jutsu(bila de foc).

O data cu trezirea Mangekyousharingan-ului, Kakashi a capatat o abilitate, Kamui, cu care poate trasfera orice intr-o alta dimensiune.