FANDOM

GD5 este un Genin din Satul Ascuns intre Frunze cu abilitati diverse. O abilitate a lui speciala in Echipa 9 este forta fizica. De asemenea el are o maiestrie innascuta in formarea armelor.

Nume GD5
Aniversare 4 Aprilie
Status In Viata
Rang Ninja Genin
Cod Ninja 012628
Inaltime 175 cm
Greutate 60 kg
Sex Masculin
Kekkei Genkai Chakra Wires
Afiliere Satul Ascuns intre Frunze
Echipa Echipa 9
Clan Clanul GD

Dosar NinjaEdit

InformatiiEdit

Rang Ninja: Genin

Misiuni:

Capacitate Chakra: 51

Afilieri de Baza:

  • Foc (100%) - Afinitate

Afilieri Avansate: (Niciuna)

AbilitatiEdit

ArmeEdit

MiscariEdit

JutsuEdit

Grad I - 1 / folosire
Grad II - 2 / folosire
Grad III - 5 / folosire

SemnaturaEdit

Utilizari SemnaturaEdit

SpecialEdit

(Nimic)

Kekkei GenkaiEdit

Chakra Wires - Rang D - Nivel 2

MisiuniEdit

Gaseste Pisica PierdutaEdit

  • Rang: D-rank
  • Status: Succes
  • Alti Ninja: BC7, CS5

Echipei 9 i s-a dat o misiune de a gasi o pisica pierduta pe nume Matoi.

Documentele NisipuluiEdit

  • Rang: C-rank
  • Status: Succes
  • Alti Ninja: BC7, CS5

Echipa 9 a trebuit sa transporte niste documente in Satul Ascuns in Nisip. Pe drumul spre sat, au trecut de un Genjutsu dar si de cativa ninja de nivel slab. GD5 a fost ranit superficial asa ca a putut continua misiunea. Dupa ce documentele au fost predate lordului Kazekage, pe drumul de intoarcere au avut o scurta lupta cu unul din Cei Sapte Spadasini ai Cetii, Raiga Kurosuki. Acesta, dupa ce a aflat de absenta documentelor, a plecat, fiind si ranit superficial de catre BC7. Echipa 9 s-a intors in sat si misiunea a fost completata.

Gaseste Armele PierduteEdit

Echipa de patru ninja listati mai sus au avut sarcina sa gaseasca niste arme pierdute intr-o padure. S-a dovedit ca armele erau ascunse intr-o scorbura. Au fost declansate si unele capcane rudimentare, dar nu asa de serioase incat misiunea sa fie promovata la C-rank.

Spionul din CeataEdit

  • Rang: C-rank
  • Status: Succes
  • Alti Ninja: BC7, CS5

Echipa 9 a fost trimisa in satul ascuns in Ceata pentru a escorta un spion al Satului ascuns intre Frunze inapoi in sat. In Satul Ascuns in Ceata l-au gasit pe spion dupa multe cautari si o lupta cu niste ninja slabi din Satul ascuns in Ploaie. Pe drumul spre intoarcere au fost atacati cu niste Kunai dar nu au reusit sa descopere cine a fost atacatorul. Au ajuns in Satul Ascuns intre Frunze si au completat misiunea.

MostenireaEdit

Echipa 9 a fost trimisa impreuna cu Naruto Uzumaki si Shino Aburame in satul Motoyoshi pentru a fi inlocuitorul unui mostenitor la o inmormantare. Acestuia nu ii era permis sa rada si de aceea a angajat Satul ascuns intre Frunze sa il ajute. Shino Aburame trebuia sa fie inlocuitorul dar a fost otravit cu o potiune de ras. La inmormantare a fost BC7, si, ajutat de Shino, misiunea a avut succes.

Excursia in Satul MestesugarilorEdit

  • Rang: C-rank
  • Status: Succes
  • Alti Ninja: Nimeni

Satul Mestesugarilor a observat abilitatea innascuta a lui GD5 de a fauri arme si unelte ninja si i-a oferit o bursa de studiu de doua saptamani in Satul Mestesugarilor. Bursa lui a fost intrerupta dupa o saptamana de niste shinobi mercenari, care au atacat satul. GD5 a urmarit mercenarii pana in satul lor, apoi s-a intors in satul lui, si informatia a ajuns la Al Treilea Hokage, care a trimis o echipa imediat. Desi nu si-a indeplinit perioada, misiunea a fost completata deoarece GD5 a obtinut toata experienta nevoita.

Fata RanitaEdit

Echipa de patru ninja listati au avut misiunea de a transporta o fata ranita din Satul Ascuns in Ceata in Satul Ascuns intre Frunze. Pe drum au fost intampinati de doua grupe de cate cinci shinobi cautati pentru crime. Nu au reusit sa ii infranga pe toti dar au fugit si au reusit sa ajung in sat.

Plantarea RasadurilorEdit

  • Rang: D-rank
  • Status: Succes
  • Alti Ninja: Nimeni

GD5 a plantat niste rasaduri pentru un client.

AbilitatiEdit

Chakra WiresEdit

Un Kekkei Genkai exclusiv clanului GD il are si GD5. Acesta, Chakra Wires, se bazeaza pe manipularea chakrei pure in sfori si folosirea lor. Unele jutsu-uri cunoscute sunt Chakra Binding Attack si Chakra Finger String.

Forta FizicaEdit

GD5 este posesorul unei forte fizice mult superioara tuturor membrilor Echipei 9. Toate sarcinile care se bazeaza in special pe forta ii revin lui GD5. Desigur aceasta calitate este foarte folositoare si in lupta, deoarece poate rani inamicii critic.

Fauritor de ArmeEdit

GD5 are un talent innascut de a construi arme. El construieste arme pentru toata echipa lui. Armele inventariate sunt:

StatisticiEdit

Ninjutsu Taijutsu Genjutsu Inteligenta Forta Viteza Chakra Semne de mana Total
4 3 1 2.5 4 3 2.5 3 23

Partea IEdit

IntroducereEdit

GD5 a fost un Student de Academie care a absolvit academia impreuna cu ceilalti din anul lui. Pentru a absolvi, acesta a trebuit sa isi arate abilitatile de tinta cu arma Kunai.

El a fost alocat Echipei 9, alaturi de CS5 si BC7, avandu-l ca lider pe Ebisu. El le-a testat abilitatile pentru a vedea daca sunt apti de a deveni Genin si au fost.

Also on FANDOM

Random Wiki