FANDOM

Team 9

Avatarul Echipei 9

Echipa 9 este o echipa condusa de Ebisu, care a fost formata dupa ce membri au devenit Genin. Membri au fost selectati dupa un criteriu necunoscut. Toti trei membri folosesc in majoritate Ninjutsu.

Abilitati comuneEdit

MisiuniEdit

Gaseste Pisica PierdutaEdit

  • Rang: D-Rank
  • Status: Succes
  • Alti Ninja: (Nimeni)

Echipei 9 i s-a dat o misiune de a gasi o pisica pierduta pe nume Matoi.

Documentele NisipuluiEdit

  • Rang: C-rank
  • Status: Succes
  • Alti Ninja: (Nimeni)

Echipa 9 a trebuit sa transporte niste documente in Satul Ascuns in Nisip. Pe drumul spre sat, au trecut de un Genjutsu dar si de cativa ninja de nivel slab. GD5 a fost ranit superficial asa ca a putut continua misiunea. Dupa ce documentele au fost predate lordului Kazekage, pe drumul de intoarcere au avut o scurta lupta cu unul din Cei Sapte Spadasini ai Cetii, Raiga Kurosuki. Acesta, dupa ce a aflat de absenta documentelor, a plecat, fiind si ranit superficial de catre BC7. Echipa 9 s-a intors in sat si misiunea a fost completata.

Spionul din CeataEdit

  • Rang: C-rank
  • Status: Succes
  • Alti Ninja: (Nimeni)

Echipa 9 a fost trimisa in Satul ascuns in Ceata pentru a escorta un spion al Satului Ascuns intre Frunze inapoi in sat. In Satul Ascuns in Ceata l-au gasit pe spion dupa multe cautari si o lupta cu niste ninja slabi din Satul Ascuns in Ploaie. Pe drumul spre intoarcere au fost atacati cu niste Kunai dar nu au reusit sa descopere cine a fost atacatorul. Au ajuns in Satul Ascuns intre Frunze si au completat misiunea.

MostenireaEdit

Echipa 9 a fost trimisa impreuna cu Naruto Uzumaki si Shino Aburame in satul Motoyoshi pentru a fi inlocuitorul unui mostenitor la o inmormantare. Acestuia nu ii era permis sa rada si de aceea a angajat Satul Ascuns intre Frunze sa il ajute. Shino Aburame trebuia sa fie inlocuitorul dar a fost otravit cu o potiune de ras. La inmormantare a fost BC7, si, ajutat de Shino, misiunea a avut succes.