FANDOM

CS5 este un Genin din Satul Ascuns intre Frunze cu abilitati diverse. Este unul din cei mai buni strategi ai Satului Ascuns intre Frunze, avand abilitatea de a concepe strategii inteligente.

Nume CS5
Aniversare 21 Iulie
Status In Viata
Rang Ninja Genin
Cod Ninja 012627
Inaltime 153 cm
Greutate 39 kg
Sex Masculin
Kekkei Genkai Ninja Art: Raigeki
Afiliere Satul Ascuns intre Frunze
Echipa Echipa 9
Clan Clanul CS

Dosar NinjaEdit

InformatiiEdit

Rang Ninja: Genin

Misiuni:

Capacitate Chakra: 31

Afilieri de Baza:

Afilieri Avansate: (Niciuna)

AbilitatiEdit

ArmeEdit

MiscariEdit

JutsuEdit

Grad I - 1 / folosire
Grad II - 2 / folosire
Grad III - 5 / folosire

SemnaturaEdit

Utilizari SemnaturaEdit

SpecialEdit

(Nimic)

Kekkei GenkaiEdit

Ninja Art: Raigeki - Rang D - Nivel 2

MisiuniEdit

Gaseste Pisica PierdutaEdit

Echipei 9 i s-a dat o misiune de a gasi o pisica pierduta pe nume Matoi.

Gaseste Cheia PortiiEdit

  • Rang: D-rank
  • Status: Succes
  • Alti Ninja: BC7

CS5 si BC7 au fost angajati sa gaseasca o cheie pierduta.

Documentele NisipuluiEdit

  • Rang: C-rank
  • Status: Succes
  • Alti Ninja: BC7, GD5

Echipa 9 a trebuit sa transporte niste documente in Satul Ascuns in Nisip. Pe drumul spre sat, au trecut de un Genjutsu dar si de cativa ninja de nivel slab. GD5 a fost ranit superficial asa ca a putut continua misiunea. Dupa ce documentele au fost predate lordului Kazekage, pe drumul de intoarcere au avut o scurta lupta cu unul din Cei Sapte Spadasini ai Cetii, Raiga Kurosuki. Acesta, dupa ce a aflat de absenta documentelor, a plecat, fiind si ranit superficial de catre BC7. Echipa 9 s-a intors in sat si misiunea a fost completata.

Protejeaza Bombele InactiveEdit

CS5 si Ino Yamanaka au trebuit sa colecteze niste Paper Bomb dintr-un camp cu bombe inactive fara sa le declanseze din greseala pentru a nu produce pagube. Doar o bomba a explodat, nefacand pagube mari.

Spionul din CeataEdit

  • Rang: C-rank
  • Status: Succes
  • Alti Ninja: BC7, GD5

Echipa 9 a fost trimisa in satul ascuns in Ceata pentru a escorta un spion al Satului ascuns intre Frunze inapoi in sat. In Satul Ascuns in Ceata l-au gasit pe spion dupa multe cautari si o lupta cu niste ninja slabi din Satul ascuns in Ploaie. Pe drumul spre intoarcere au fost atacati cu niste Kunai dar nu au reusit sa descopere cine a fost atacatorul. Au ajuns in Satul Ascuns intre Frunze si au completat misiunea.

MostenireaEdit

Echipa 9 a fost trimisa impreuna cu Naruto Uzumaki si Shino Aburame in satul Motoyoshi pentru a fi inlocuitorul unui mostenitor la o inmormantare. Acestuia nu ii era permis sa rada si de aceea a angajat Satul ascuns intre Frunze sa il ajute. Shino Aburame trebuia sa fie inlocuitorul dar a fost otravit cu o potiune de ras. La inmormantare a fost BC7, si, ajutat de Shino, misiunea a avut succes.

Spionarea in Satul Ascuns in PloaieEdit

CS5 a fost trimis in Satul Ascuns in Ploaie pentru a aduce niste informatii minore. Aceasta era o misiune C-rank dar a fost promovata la B-rank cand lordul Hokage a ordonat prelungirea misiunii pentru un an. Neji Hyuga si Hinata Hyuga au fost trimisi sa-l insoteasca pe CS5 in Satul Ascuns in Ploaie. Misiunea s-a agravat si mai mult cand s-a descoperit ca liderii satului sunt Nagato si Konan, doi membri Akatsuki. Astfel, misiunea adevarata fiind spionarea lui Akatsuki, ea a fost promovata la A-rank, ceva foarte periculos pentru trei Genin.

AbilitatiEdit

Ninja Art: RaigekiEdit

CS5 este un descendent al Clanului CS, si de aceea ii este permis sa foloseasca un Kekkei Genkai avansat, numit Ninja Art: Raigeki. Nu multe se stiu despre acest Kekkei Genkai, dar doua jutsu-uri cunoscute, si acelea fiind Time Distortion Jutsu si Body Implode Jutsu demonstreaza ca Kekkei Genkai-ul se bazeaza pe manipularea timpului.

StrategieEdit

CS5 este un strateg innascut. Desi nu asa de experimentat ca Shikamaru Nara, CS5 este capabil sa gandeasca si sa creeze strategii utile in timpul unei lupte. IQ-ul lui s-a demonstrat a fi 135, o valoare peste limita normalului.

StatisticiEdit

Ninjutsu Taijutsu Genjutsu Inteligenta Forta Viteza Chakra Semne de mana Total
2.5 2 0.5 3 1.5 2 2 3.5 17

Partea IEdit

IntroducereEdit

CS5 a fost unul dintre cei mai buni studenti ai academiei, si a absolvit alaturi de cei din anul lui. Pentru a absolvi, acestuia i s-au testat abilitatile de folosire a armei Kunai.

El a fost alocat Echipei 9, impreuna cu BC7 si GD5, liderul fiind Ebisu. Acesta a testat abilitatile echipei si a aprobat absolvirea celor trei.

Also on FANDOM

Random Wiki